2017. már 23.

Let's introduce ourselves

írta: Ferenci Roli
Let's introduce ourselves

/Bemutatkozás/

i_love_sales.jpg
Sziasztok kedves érdeklődők!

A nevem Saleman, és azért hoztam létre ezt a blogot, hogy népszerűsítsem az értékesítői szakterületet. 
Célom, hogy megszerettessem, vagy legalább pozitív irányba lendítsem a szakmáról alkotott véleményt. 

Jómagam 3 éves sales múlttal rendelkezem, így láttam és átéltem már számos esetet. Ezekből merítve, bátran jelentem ki azt, hogy ez egy igazán izgalmas szakma, ami csupa váratlan, változatos szituációba sodort bele eddigi pályafutásom során. Én kizárólag pénzügyi termékek értékesítésével foglalkozom, így más direkt product marketing területről nincs tapasztalatom.
Autodidakta módon folyamatosan képzem magam, mert ebben látom a siker kulcsát. Azt gondolom, hogy így igencsak jól lehet csinálni ezt a szakmát. Ezt igazolja, hogy a 3 év alatt, nem volt olyan ügyfelem, aki elpártolt volna tőlem. 


Bárki megkérdezi, hogyan jellemezném magam egy szóval a szakmában, azt mondom mindig, hogy profi.
Ez az én Uniqe Selling Point-om. Egy olyan egyedi jelleg, tulajdonság, képesség, ami kiemel. Érdemes egy ilyennel rendelkezni, hogy legyen egy "különös ismertetőjeletek", ami érdekessé, többé tesz, mint a sokaságot.

Alapvetően azt érzem, hogy a köztudat és az általános megítélés erről a szakmáról nem éppen jó. 
A sok negatív élmény állhat a dolgok hátterében. Ezt csak úgy tudjuk kiküszöbölni, ha sokkal több pozitív élményt érünk el az ügyfeleknél.

Több embertől hallottam már, hogy igazán csalódott az értékesítőjében, ennek számos oka lehet.
Megírom majd, hogy hogyan kerülhető el, hogy az ügyfeletek csalódjon bennetek. 
Ezen kívül lesz még szó: 
- Self branding-ről /Hogyan érdemes saját magunkat menedzselnünk/
- Önfejlesztésről /Miket ajánlott elolvasni mindenképpen/
- Általános és speciális értékesítési technikákról
- A Multi Level Marketing rendszerről és az evvel kapcsolatos tévhitekről
- Bizalomépítésről és a legsikeresebb technikákról
- Személyiség felismerősről
-..... és még jó néhány igen izgalmas és releváns témáról, ami bízom benne, hogy felkelti majd az érdeklődéseteket.

Szólj hozzá

#bemutatkozás #sales #indítomablogom